Ga naar inhoud

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je onze veelgestelde vragen (FAQ).
Heb je nog een andere vraag, neem dan even contact op via webshop@hoppenaar.nl of maak gebruik het contactformulier onderaan de pagina. Wij proberen zo snel mogelijk al uw vragen te beantwoorden.

Ik heb een vraag over mijn bestelling

Heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met ons via mail of telefoon. Houd je ordernummer bij de hand en geef zoveel mogelijk details, zodat we je snel kunnen helpen.

Assortiment winkel vs. webshop

Het assortiment van onze webshop kan iets afwijken van dat in de winkel in Arnhem. Sommige exclusieve bieren zijn er maar in zeer beperkte oplage (1 of 2 stuks), of blijven in de webshop/winkel wat langer staan. Twijfel je of een bier ook in de winkel aanwezig is? Neem gerust even contact met ons op.

Let op: alle bieren op de webshop zijn wel daadwerkelijk op voorraad en te bestellen.

Statiegeld op blik

De vermelde prijzen zijn exclusief statiegeld. Dit wordt automatisch toegevoegd in je winkelmandje. Blikken en flessen met statiegeld kun je gewoon inleveren bij je eigen supermarkt of inleverpunt.

Onze verzending

We verzenden je bestelling zo snel mogelijk – uiterlijk binnen 1 werkdag. Je ontvangt automatisch een track & trace via e-mail. Mocht er iets misgaan, neem dan contact met ons op onder vermelding van je naam en ordernummer.

Ophalen in Arnhem of Mill

Helaas is het niet mogelijk om een online bestelling in Arnhem of Mill op te halen. Online bestellingen worden altijd verzonden – zo houden we alles overzichtelijk.

Retourneren

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Zodra we de bieren in goede staat ontvangen hebben, storten we het aankoopbedrag terug. Neem vóór het retourneren even contact op voor de juiste instructies.

Niet opgehaald bij pickup point

Het is jouw verantwoordelijkheid om een pakket tijdig op te halen bij een pickup point. Je ontvangt hierover meerdere e-mails van de vervoerder.

Wordt een pakket niet opgehaald en naar ons teruggestuurd? Dan ontvang je het aankoopbedrag terug, minus €6,95 verwerkingskosten. Dit geldt ook als je een pakket weigert aan de deur.

Terugbetalingen worden binnen 14 dagen verwerkt.

Ons privacybeleid

Stel gerust je vragen!

Back to top